Chcete se naučit šikovné fígle a triky,
aby vaše texty vypadaly (skoro) jako od profíka grafika?


Toužíte po tom, aby vaše texty zaujaly na první pohled?


Možná, že děláte to nejlepší, co umíte, a přitom:

  • Váš e-book, prezentace, nebo web pořád vypadají nějak neuspořádaně?
  • Pořád působí tak trošku amatérsky?
  • Nemáte vrozený cit pro barvy, písmo a kompozici?
  • Word ani PowerPoint nejsou zrovna vaši nejlepší kámoši?
  • Neovládáte žádné grafické programy, ale prostě nutně potřebujete ten vzhled trošku učesat?

Asi sami tušíte, že napsat skvělý text ještě samo o sobě nestačí. Nemůžete ho přece nechat „nahatý“, kdo by to pak chtěl číst? Už nejspíš dobře víte, že i vizuální stránka textu hraje velkou (a významnou) roli v tom, jestli váš text vůbec zaujme a přiláká ty správné čtenáře.

Naučím vás, jak dát textu ten správný kabát a šmrnc. Dozvíte se, jak ho obléci, abyste ho mohli beze studu pustit mezi lidi. A navíc tak, aby mu to maximálně seklo.

Jmenuji se Andrea Grigerová a už jako malá holka jsem měla ze všech obchodů nejraději papírnictví. Fascinovaly mne barvy a ještě více tuše a kaligrafická pera. Studium umění v Brně a École des Beaux-Arts ve Francii mi rozšířilo znalosti různých výtvarných technik, ale cit pro harmonii, kompozici, barvy a písmo mi nadělily už sudičky.

Nestal se ze mě umělec, ale můj dar mi umožňuje učit lidi, jak mohou pomocí barev, písma i dalších vizuálních prvků povýšit svůj text na mistrovské dílo. 

Naučím vás, jak pracovat s textem, aby byl oblečený přesně tak akorát a netrčela mu sláma z bot. Připravila jsem pro vás rádce a pomocníka v jednom, který vám nejenom poradí, co je vhodné a co ne, ale zároveň vám dá hromadu užitečných rad, tipů a návodů.

E-BOOK

AŤ TO VAŠIM TEXTŮM SEKNE

UČEBNICE NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE PRO TEXTY

Celý e-book je zaměřený tak, abyste měli v ruce konkrétní a velmi podrobné návody, jak si poradit s vizuální úpravou textu. Jednoduše, polopatě. Nepotřebujete žádné extra grafické programy, bohatě vám stačí Word nebo PowerPoint – a ani tady nemusíte být žádní přeborníci. Ukážu vám všechno krok za krokem pomocí videí a názorných obrázků.

VYFIKNĚTE SI SVŮJ TEXT TAK, ŽE BUDE NEJENOM ZAJÍMAVÝ, ALE BUDE MU TO I SLUŠET!

Často prostě nestačí být „jenom“ chytrý a je fajn k tomu i dobře vypadat. 🙂


CO KONKRÉTNĚ V E-BOOKU NAJDETE?

KAPITOLA PRVNÍ

FONTY
Jak vybrat a správně používat ten pravý font a kde ho najít

KAPITOLA DRUHÁ

ZVÝRAZŇOVÁNÍ
Jak zvýraznit to podstatné, a přitom to nepřehnat

KAPITOLA 3

HARMONIE
Jak na to, aby spolu obsah a písmo perfektně ladily

KAPITOLA 4

BARVY
Jak vhodně vybrat a kombinovat barvy

KAPITOLA 5

NÁVODY
Jak na to všechno polopatě

KAPITOLA 6

TAKHLE TO DĚLÁM JÁ
Ukážu a vysvětlím vám, jak upravuji texty pro sebe a pro klienty já.

E-book je od začátku do konce napěchovaný praktickými informacemi. Přesto je napsaný tak čtivě, že jsem ho zvládla přečíst na mobilu během kojení a ještě se u toho nasmála. Myslela jsem si, že na poli typografie mě po psaní seminárek, diplomek, vědeckých prezentací i tvorbě plakátků sotva něco překvapí. Andrea mě ale vyvedla z omylu. Díky ní už vím, jak rychle najít česky „mluvící“ font. Naučila mě také efektivně zvýrazňovat v textu tak, aby moje články byly pro čtenáře na první pohled lákavé.
Anna Chmelařová

Co přesně se tady naučíte? Tak například:

  • Kde a jak najít a vybrat ty nejlepší fonty.
  • Jak jim fikaně dodělat háčky, pokud zrovna „neumí česky“.
  • Jak vybrat a kombinovat barvy.
  • Jak v textech efektně a efektivně zvýraznit to nejdůležitější.
  • Jak odstranit pozadí u obrázku.
  • Jak zjistit přesný kód barev z obrázku či fotky.

A spoustu dalších podobně vychytaných návodů a postupů.


Co můžete očekávat?

Trochu teorie:

  • Informace vydestilované z tisíců hodin práce s textem.
  • Pochopíte základní principy a zásady a vyhnete se amatérským chybám.
  • Své znalosti vám předám formou jednoduchých, ale maximálně srozumitelných taháků.

Hromadu praxe:

  • Jak jsem udělala svůj e-book? Ukážu vám konkrétní návody a vychytávky.
  • Chcete si práci co nejvíc ulehčit? Předvedu vám, jak to dělám já.
  • Inspirujte se v sekci „Před“ a „Po“. Uvidíte, jakou proměnou může text projít.
Tenhle nadupaný e-book obsahuje základní návody a postupy, jak pracovat s textem tak, aby forma sdělení hezky ladila s obsahem. Teď už se vám nikdy nestane, že svůj skvěle napsaný text oháknete do nějakého nevkusného fontu, nebo to přeženete s barvami. V tomto e-booku najdete spoustu skvělých tipů, jak to zařídit, aby váš text dostal ten ideální sexy obleček. A nebojte se, že si to všechno sice načtete teoreticky, ale skutek utek. Nic takového. E-book je totiž doslova našlapaný praktickými návody, takže žádné „hm, ale já nevím, jak se to dělá“ vám opravdu nehrozí!
Lucie KoubekLíný copywriter, www.linycopywriter.cz

Podtrženo, sečteno:

  • 6 nabitých kapitol
  • 10 praktických návodů
  • 10 videonávodů
  • 5x Před a Po – konkrétní příklady z praxe s popisem a vysvětlením

NEKUPUJTE E-BOOK V PYTLI

a mrkněte se, jak to uvnitř vypadá.



A kolikpak celá ta sranda stojí? 

Rovných 550 Kč

Nebudu vám tady sáhodlouze vypisovat, proč je ta cena úžasně výhodná.
To si hravě spočítáte sami, když vám řeknu, že:

1 hodina mojí práce stojí 750 Kč a za tu dobu vám dokážu upravit třeba obálku e-booku.
1 hodina konzultace se mnou stojí 1500 Kč, a během té doby vám tak maximálně zvládnu navrhnout vhodné fonty.


A protože tu máme Mikuláše, mám pro vás i já něco do punčochy.

Až do čtvrtka 8. 12. můžete tohohle skvělého pomocníka dostat za mikulášskou cenu
450 Kč.

Pokud píšete solidní texty a je pro vás důležité, aby byly obsahově vymazlené, byla by ohromná škoda, kdybyste je pak posílali do světa nahaté a neobuté. Protože šaty dělají nejen člověka, ale i texty. Teď máte jedinečnou příležitost naučit se, jak svým textům jednoduše ušít efektní obleček tak, aby zaujaly na první pohled a čtenáři hořeli touhou si je přečíst.

Abyste měli opravdu jistotu, že nic neriskujete, nabízím vám 30denní GARANCI VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud vám e-book nepřinese nic nového a informace v něm obsažené nijak nevyužijte, napište mi do 30 dní od zakoupení. Cenu, kterou jste za něj zaplatili, dostanete v plné výši zpět. 


Co na e-book říkají jeho čtenáři?

Další z Andreiných skvělých produktů. 🙂 Nikdy jsem typografii nestudovala, ani snad o ní nečetla žádný článek, ale považovala jsem se za člověka, který má tyto věci v krvi. Myslím si, že při vytváření soukromého webu, firemních prezentací a dokumentů jsem se základních typografických chyb nedopouštěla, nicméně občas jsem měla pocit, že jim něco chybí. Až tento e-book mi objasnil základní souvislosti a vysvětlil pravidla, která mi unikala. Jeho přečtení mě přinutilo podívat se na web znovu a některé pasáže výrazně upravit. E-book doporučuji všem, kteří chtějí, aby jejich dokumenty vypadaly profesionálně a zaujaly. Je napsán velice čtivě, srozumitelně a se spoustou praktických příkladů, které vám úpravu textů rozhodně zjednoduší.
Andrea Škrobákováwww.jogoukezdravi.cz
Asi tak před rokem jsem o fontech nevěděla nic moc, jen kde je najdu ve Wordu a jestli se mi který líbí nebo ne. Pak jsem začala sledovat Tvou práci a pronikat do jejich tajemství a kouzel. Ale pořád mi ještě chyběl nějaký ucelený průvodce touto říší. A teď ho mám. A měl by si ho pořídit každý blogger, spisovatel, grafik... prostě každý, kdo rád pracuje s texty. Protože každá myšlenka si zaslouží dobře padnoucí ohoz
Klaudie FachinelliPodporovatelka přirozeného početí, www.cestykditeti.cz
S grafikou si hraji velmi intenzivně a vím, že šikovný člověk řeší spoustu věcí intuitivně (kombinaci barev, fontů, obsahu tak, aby to zapadlo). O to složitější je rozebrat jednotlivé kroky a popsat vše jednoduše tak, aby to pochopil úplně každý. Toto se v e-booku 100% povedlo! Svým obsahem je super pro ty, kteří začínají něco tvořit, chtějí se zdokonalit, ale obsahuje i vychytávky pro zkušené. Já osobně jsem byla nadšená z fíglu, jak ve Wordu jednoduše změníte barvu jednoho obrázku. Pro ty z vás, kteří pokukují po úžasných fontech na amerických textech a (stejně jako mně) i Vás frustruje, že nemají českou diakritiku, nabízí Andrea postup, jak si je „počeštit“. Prostě je to úžasný soupis tipů, které určitě využijete a pozvednou Vaši práci minimálně o úroveň víc!
Martina KoláčkováPersonalista a grafik, www.martinakolackova.cz
Už konečně vím, čeho se mám ve zkrášlování svého textu vyvarovat a jakým způsobem si vybrat správný font. A nejen to! Zároveň mne e-book nadchnul přímým nasměrováním, kde třeba sehnat neobyčejné fonty a ty, které korespondují s českým jazykem. Dokonce vím, jak si font, který ve Wordu nemám, mohu nainstalovat! Paráda. Odkazy na další tvé zajímavé články mne doslova vtáhly do tajů textu a celé TYPOGRAFIE! E-book se mi velmi dobře četl a mám za to, že se k němu nějakou dobu budu moc ráda vracet. Vše hezky pohromadě. Tak to mám ráda. Moc, moc děkuji.
Pavla PolymniaPrůvodkyně psích souvislostí, www.pavlapolymnia.cz

Ušijte svým textům nový kabát i vy! Zvládnete to sami, to už je teď jisté. Tak už se nerozmýšlejte a zkuste to. A nejlépe ještě zatepla TEĎ HNED. 

A aby ten Mikuláš byl letos opravdu řádně vypečený, mám tu ještě jeden extra dárek pro objednávky zaplacené do 11. 12. Totiž pro jejich majitele, samozřejmě. 🙂

Pošlu vám poštou vytištěné
JMENOVKY NA DÁREČKY,
se kterými jsem si opravdu vyhrála!


Stačí vystřihnout, navázat mašličku a šup s nimi na dárek. 

A proč jenom pro ty, kdo zaplatí do 11. 12.? No přece aby vám stihly dorazit ještě do Vánoc! Znáte, jak to s tou poštou chodí…


Možná se vám ještě honí hlavou:

  • Hlavní je obsah, ne forma.
    Tak obsah je určitě základ. Ale přemýšlejte o tom takhle: Jak to zařídit, aby si ten váš skvělý text chtělo přečíst co nejvíc lidí? No jasně! Je třeba vhodně upoutat na první pohled. Když váš text bude jednolitý blok písmen, špatně čitelný nebo zahlcený barvami, čtenář od něj rychle uteče a ten váš unikátní obsah nejspíš nedostane žádnou šanci. A to by přece byla velká škoda.
  • Text nemá být přeplácaný, proč bych tam tahal(a) barvy a další fonty. Pak to vypadá jak od kolotočářů.
    Souhlasím s tím, že v jednoduchosti je krása. Ale vy se přece také můžete obléci jednoduše, vkusně, a přitom nesplynout s davem, že? A o to tady jde především. Aby vaše texty působily upraveně, přitažlivě, a přitom se odlišily od masy dalších textů – a že jich na internetu je!  Tenhle e-book navíc není zdaleka jenom o barvách a fontech, ale třeba i o tom, jak zvýraznit hlavní myšlenky, sladit všechny prvky do harmonie atd.
  • Já to asi nezvládnu, rozumím technice jak koza petrželi a sotva zvládám obyčejný Word.
    Tak přesně s myšlenkou na vás jsem tento e-book psala. Zvládnete, nebojte. Všechno je maximálně názorné a videonávody jsou připravené tak, že přesně do detailu sledují, kde klikám, a co to dělá. A kdybyste i tak měli s něčím problém, tak mi prostě napíšete a já vám ráda poradím.

I vaše texty si zaslouží, aby jim to seklo.
Uvidíte, jak vám prokouknou doslova pod rukama.
Až do půlnoci 8. 12. 2016 můžete získat tento jedinečný e-book za skvělou mikulášskou cenu 450 Kč.
A k objednávkám zaplaceným do 11. 12. 2016 přibalím ještě skvělý dárek: jmenovky.

Do konce akce zbývá už jen:


Dotazy, nejasnosti, zádrhele? Pište nebo volejte:
Andrea Grigerová, tel. 776 106 282, email: andrea@grigerova.cz